H ηρωική έξοδος της Γ’ τάξης του 1ου Γυμνασίου Καλλίπολης έφτασε. Με προορισμό την πόλη της Θεσσαλονίκης, ξεκινήσαμε ένα μεγάλο  ταξίδι από το Λιοντάρι του Πειραιά. Στο δρόμο για τη Θεσσαλονίκη και μετά από στάσεις για φαγητό και ξεκούραση, κάναμε την πρώτη μας επίσκεψη στον  αρχαιολογικό χώρο «Δίον». Είδαμε επαύλεις, τείχη, το θέατρο και τα λουτρά της Ρωμαϊκής Περιόδου. Μετά από υπομονή φτάσαμε στο ξενοδοχείο και κάναμε ξενάγηση στην πόλη. Είδαμε από κοντά το λιμάνι της Θεσσαλονίκης όμως μπήκαμε σε σκέψεις για τις επιπτώσεις των ανθρώπινων δραστηριοτήτων στο περιβάλλον. Η μέρα έκλεισε με τη νυχτερινή βόλτα στην Πλατεία Αριστοτέλους.

Η δεύτερη μέρα της εκδρομής μας ξεκίνησε με την επίσκεψη στη Βεργίνα και συγκεκριμένα στον αρχαιολογικό χώρο της πόλης. Είδαμε τον τάφο του Φιλίππου Β’ καθώς και όπλα και προσωπικά αντικείμενα βασιλέων σε άλλους τάφους. Επόμενός μας προορισμός ήταν το Άλσος του Αγίου Νικολάου στη Νάουσα. Περιηγηθήκαμε στο χώρο περνώντας από ρυάκια, μικρούς ποταμούς καθώς και μικρούς καταρράκτες που δημιούργησαν τα ποτάμια. Μετά από μια στάση στη Βέροια, βρεθήκαμε στην Παναγία Σουμελά. Αφού προσκυνήσαμε με ευλάβεια τις εικόνες, προμηθευτήκαμε λίγο λάδι και περιφερθήκαμε στα γύρω μαγαζάκια. Κάναμε μια μικρή βόλτα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, βλέποντας σημαντικά αξιοθέατα, όπως την αψίδα του Γαλερίου , την Παναγία Δέξια και τη Ροτόντα. Έπειτα γυρίσαμε στο ξενοδοχείο για ξεκούραση.

Η τρίτη μέρα της εκδρομής ξεκίνησε νωρίς το πρωί. Επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο με προορισμό στα Οχυρά Ρούπελ. Εκεί είχαμε τη δυνατότητα να μπούμε μέσα σε ένα από τα έξι οχυρά που υπήρχαν, τα οποία λειτουργούσαν ως μουσειακός  χώρος. Μετά από μια δύσκολη διαδρομή, φτάσαμε στο σπήλαιο Αλιστράτη. Η ξενάγησή μας εκεί στο σπήλαιο ενθουσίασε τα παιδιά, καθώς τα σχήματα των σταλαγμιτών και σταλακτιτών κινούσαν το ενδιαφέρον των παιδιών. Πιο μετά, επισκεφτήκαμε εκκλησίες στην πόλη της Θεσσαλονίκης όπως τον Άγιο Δημήτριο, την Αγία Σοφία, την Παναγία Αχειροποίητος. Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο για να ετοιμαστούμε για την αυριανή αναχώρηση.

Η τελευταία μέρα της εκδρομής ξεκίνησε με την επίσκεψη στο αρχαιολογικό μουσείο της Θεσσαλονίκης. Περιηγηθήκαμε σε ομάδες ενώ έπειτα κάναμε βόλτα στο Λευκό Πύργο όπου ανεβήκαμε και απολαύσαμε τη θέα της πόλης πανοραμικά. Στο δρόμο για τον Πειραιά κάναμε μια τελευταία στάση στο χωριό του Παλαιού Αγίου Παντελεήμονα. Εκεί είδαμε πολλά παλιά, πέτρινα, αναπαλαιωμένα σπίτια. Έπειτα από μια κουραστική διαδρομή φτάσαμε στο Λιοντάρι του Πειραιά.

Τελειώνοντας την τετραήμερή μας εκδρομή στην τελευταία στάση του Γυμνασίου, κερδίσαμε εμπειρίες και αναπτύξαμε σημαντικές σχέσεις που θα μας συντροφεύουν για πάντα.